Veel gestelde vragen

Betalen
Bij liefdeart.nl kan je gemakkelijk en vooral veilig betalen
Creditcard
Betalen met een creditcard is erg makkelijk. Het enige dat klanten hoeven te doen is hun kaartgegevens invullen en de betaling autoriseren. liefdeart ondersteunt alle belangrijke globale en gelokaliseerde creditcardmerken. Momenteel ondersteunen we Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires en CartaSi, waarmee klanten zowel globaal als lokaal bediend kunnen worden. Alleen Visa heeft al 2,5 miljard kaarten in circulatie en wordt gebruikt in meer dan 200 landen. In totaal verwerkt Visa wel 109 miljard transacties per jaar.

PayPal
PayPal is een makkelijke en veilige manier van online betalen en het geniet veel vertrouwen bij klanten omdat er geen persoonlijke of financiële gegevens gedeeld worden wanneer een betaling wordt verricht. Daarnaast biedt PayPal voor zowel consument als verkoper beschermingen aan. Als de consument een verkeerd of slecht product geleverd krijgt, kan hij of zij het aankoopbedrag terugvragen. Als verkoper ben je onder andere beschermd tegen onterecht teruggevraagde betalingen.

Bestelling & Levering
Verzendkosten:
Wij nemen de verzendkosten van onze schilderijen volledig voor onze rekening. Al onze producten worden 100% gratis bij jou afgeleverd, er is geen minimale bestelwaarde nodig.

Levertijd:
Gratis verzending 7 tot 15 dagen.
Helaas kan het wel eens voor komen dat er een vertraging ontstaat in het proces.
Maar wees niet bang! Uw bestelling zal zeker bezorgd worden.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer de bestelling voor je klaar staat ontvang je een per e-mail de track & trace code.

Ruilen en Retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je kunt bestelde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos* retourneren. Neem dan contact met ons op via Info@liefdeart.nl. Houd je bestelgegevens bij de hand. Wij zullen een retourlabel voor je aanmaken en deze per e-mail naar je versturen.

*Retourneren is gratis in Nederland en België.

Welke voorwaarden zijn er verbonden aan het retourneren van producten?
De artikelen dienen - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele staat en verpakking te worden geretourneerd. Indien je bij het beoordelen van het product verder bent gegaan dan noodzakelijk is om de aard, kenmerken en de werking ervan vast te stellen, zullen wij de waardevermindering die daardoor is ontstaan in mindering brengen op het terug te storten bedrag.

Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
We zullen binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen via dezelfde betaalmethode of rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zullen we contact met je opnemen om een alternatieve betaalmethode af te spreken.

Wanneer de volledige bestelling wordt geretourneerd, zullen we ook de in rekening gebrachte verzendkosten terugbetalen. Wanneer je de bestelling gedeeltelijk retour stuurt, vervalt dit recht.

Kan ik een artikel ruilen?
Het is niet mogelijk om artikelen na levering te ruilen. Uiteraard kun je de artikelen wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Schilderen
Mijn verf is te dik?
Een kleine druppel water toevoegen en roeren, hierna is de verf weer goed bruikbaar.

Is er wel genoeg verf?
Ja, elk schilderij heeft een ruime hoeveelheid verf meegeleverd.

Hoe moet je de verf bewaren?
Uiteraard dicht, de verf kun je 2 weken na de eerste opening bewaren. Wij raden daarom aan om niet alles tegelijk te openen.

Hoe maak ik mijn kwasten schoon?
Je kunt de kwasten gemakkelijk met water schoonmaken.